Hoe verminder ik spam in mijn e-mailbox?

Spam verwijderen in plaats van markeren Standaard markeert ons spamfilter ongewenste e-mail met [SPAM] in het onderwerp, zodat je deze in je e-mailprogramma makkelijk kan herkennen of via een filter naar een aparte map kan laten verplaatsen. Als je deze e-mails niet wilt ontvangen kun je in het Customer Care Center de spam actie wijzigen… Continue reading Hoe verminder ik spam in mijn e-mailbox?

FTP problemen oplossen

Wachtwoord kwijt Je kunt het FTP wachtwoord via je het Customer Care Center opnieuw instellen. Log hiervoor eerst in met je CCC gebruikersnaam en wachtwoord, kies het betreffende domein en klik dan op FTP wachtwoord in het hoofdmenu. Geen verbinding met FTP server Als je problemen hebt met verbinding krijgen, of alles duurt heel erg… Continue reading FTP problemen oplossen

Hoe stel ik mijn e-mail in op Windows Mail?

[notification style=”warning” font_size=”12px” closeable=”true”] LET OP: Per juni 2015 is dit artikel niet meer up-to-date, vanwege betere beveiliging op e-mailverbindingen en inbegrepen SMTP service. De juiste instellingen voor je e-mailadres vindt je na het aanmaken of wijzigen hiervan in het Customer Care Center. We werken er aan dit artikel z.s.m. up-to-date te maken. [/notification] Na… Continue reading Hoe stel ik mijn e-mail in op Windows Mail?

Hoe stel ik Business Authenticated SMTP in?

Business Authenticated SMTP is een extra dienst waarmee je email via onze servers kan versturen. Kijk hieronder voor de instellingen van jouw systeem (Android, MacOS, Windows). Algemene Instellingen Beschrijving/Description: een vrij op te geven beschrijving, bijvoorbeeld je e-mailadres Server adres/Server name: smtp.henselhosting.com Poort/Port: 587 of 2525 (gebruik niet 25, deze wordt door veel providers geblokkeerd)… Continue reading Hoe stel ik Business Authenticated SMTP in?

Hoe voeg ik een contactformulier aan mijn website toe?

Voor formulieren op je website kun je gebruik maken van een voorgeinstalleerd script (Form-mail). Dit kun je bijvoorbeeld gebruiken om gemakkelijk en veilig een contact/aanvraag formulier op je website te plaatsen. Wel moet je even je e-mailadres aanmelden door ons een e-mail te sturen. Legenda: Delen die je kunt of moet wijzigen zijn groen, alle… Continue reading Hoe voeg ik een contactformulier aan mijn website toe?

Zijn er statistieken van mijn website beschikbaar?

Beschikbare statistieken Statistieken (bezoekersaantallen en informatie) zijn inderdaad voor alle hosting en doorstuur pakketten beschikbaar via het Customer Care Center. De gebruikte software is Webalizer. Een voorbeeld is te vinden op http://www.webalizer.org/sample/index.html. Een andere uitgebreid en gratis programma is google analytics – maak een account aan, en je krijgt een klein stukje code dat je… Continue reading Zijn er statistieken van mijn website beschikbaar?

Hoe zeg ik een dienst op?

Werkwijze domeinnamen en webhosting Het opzeggen van domeinen kun je doen via het Customer Care Center op http://www.managedomain.nl/. Log hiervoor in met je gebruikersnaam en wachtwoord, klik op het domein dat je wil opzeggen en kies voor “administratie”->”opzegging aanmaken”. Je krijgt dan direct een bevestiging van de opzegging per e-mail. Let op dat de opzegging… Continue reading Hoe zeg ik een dienst op?

Kan ik extra schrijfruimte of dataverkeer afnemen?

Kosten voor extra dataverkeer Uiteraard is het mogelijk dat je af en toe meer verkeer op je website hebt. Dat is vaak alleen maar mooi! Over het algemeen verhogen we je limiet dan gewoon zonder extra kosten. Als het gaat om significant en structureel gebruik van meer dataverkeer kun je contact met ons opnemen (of… Continue reading Kan ik extra schrijfruimte of dataverkeer afnemen?